Anmeldelse af Salong Fringe Gothenburg – af Mahin A.
Mycket fint, rent och trevligt lokal. Trevliga och kunniga personaler. Jag var där 4 juni 2026 hos Rafat för att göra slingor på mitt långa hår, vilket jag gick därifrån mycket nöjd. De är lyhörda och kunniga, jag rekommenderar mycket väl.