Göteborg City Spa
3,8
23 bedømmelser

Anmeldelse af Göteborg City Spa – af Vesna S.

En mysig oas mitt i city. Supernöjd med min vaxning och ansiktsbehandling.
Helt fantastisk kunnig och trevlig personal. Rekommenderas varmt!👍