Vi har kategoriseret Bar Kemi som:
- Cocktail bar
Denne virksomhed er rapporteret som permanent lukket.
Bar Kemi er en restaurant og bar på Hästgatan 3, Visby på Gotland.
Jag ÄLSKAR ju cocktails! Det är bland det absolut bästa jag vet!
Jag tycker om hur cocktails de senaste åren utvecklats så otroligt mycket!
Jag vet inte varför men jag förväntade mig inte att hitta ett ställe som detta i Visby. Jag råkade bara snubbla över det när jag egentligen var på väg till en annan restaurang. Men det såg så mysigt in att jag var tvungen att gå in en sväng. Det är en supermysig restaurang/bar med urgoda drinkar! Verkligen super, supergoda och helt i min smak! Jag tog en Copper, som var jättegod men den absolut favoriten var Cesium. MUMS! Jag kan ev. ha druckit tre stycken av den - men det går vi inte närmare in på.
Jag var där själv, satt i baren och pratade lite med bartendern. Blev serverad goda drinkar och tog även lite att äta. Jag smakade tonfisk tartaren som var jättebra! Men favoriten blev majskroketterna! Men då är ju något av det bästa jag vet just kroketter!
Kan verkligen rekommendera alla som åker till Visby att gå hit för mat och dryck! Och själv kommer jag absolut att gå tillbaka!
| Af | Bedømmelse | Antal |
|
Thatsup
|
4,0
|
5 |
|
Google
|
4,5
|
116 |
Jag ÄLSKAR ju cocktails! Det är bland det absolut bästa jag vet!
Jag tycker om hur cocktails de senaste åren utvecklats så otroligt mycket!
Jag vet inte varför men jag förväntade mig inte att hitta ett ställe som detta i Visby. Jag råkade bara snubbla över det när jag egentligen var på väg till en annan restaurang. Men det såg så mysigt in att jag var tvungen att gå in en sväng. Det är en supermysig restaurang/bar med urgoda drinkar! Verkligen super, supergoda och helt i min smak! Jag tog en Copper, som var jättegod men den absolut favoriten var Cesium. MUMS! Jag kan ev. ha druckit tre stycken av den - men det går vi inte närmare in på.
Jag var där själv, satt i baren och pratade lite med bartendern. Blev serverad goda drinkar och tog även lite att äta. Jag smakade tonfisk tartaren som var jättebra! Men favoriten blev majskroketterna! Men då är ju något av det bästa jag vet just kroketter!
Kan verkligen rekommendera alla som åker till Visby att gå hit för mat och dryck! Och själv kommer jag absolut att gå tillbaka!
| Af | Bedømmelse | Antal |
|
Thatsup
|
4,0
|
5 |
|
Google
|
4,5
|
116 |
Repræsenterer du Bar Kemi?
Gør krav på siden for nemmere at opdatere vigtige oplysninger.
Vi har kategoriseret Bar Kemi som:
Vi har kategoriseret Bar Kemi i prisintervallet Lavere mellemklass ($$).
Vi har kategoriseret køkkenet på Bar Kemi som:
Ja, Bar Kemi har udendørs siddepladser til gæsterne for at nyde måltidet udenfor.
Ja, Bar Kemi tilbyder udendørsservering, så gæsterne kan nyde deres drinks udenfor.
Bar Kemi ligger på Hästgatan 3, 621 56, Visby. I nærheden ligger Stora torget, Visby.