Barista
2,5
2 bedømmelser

Anmeldelse af Barista Stockholm Central – af Louise T.

Fick helt fel bagel (beställde vegansk och fick en med skaldjur) samt fel smak på beställd dryck. Stressad och virrig personal ☹️