Stockholms Glasshus
3,7
3 bedømmelser

Anmeldelse af Stockholms Glasshus – af Moa L.

Stockholms Glasshus

God glass och roliga unika smaker! Tyvärr lite smaklös vaniljglass, men ett plus är de generösa portionerna. Vi tog 2 kulor var.