Chokladfabriken
5,0
1 bedømmelse

Anmeldelse af Chokladfabriken Vasastan – af Philip H.

Fantastiskt fin butik med en mysig caféhörna. Chokladen är orimligt god, hittar nya favoriter varje gång(men lakritskolan är ett måste om man inte redan smakat den)!