Rawstation
4,8
6 bedømmelser

Anmeldelse af Rawstation – af Emelie Zoey V.

Rawstation

En riktigt trevlig raw-truck och kan verkligen rekommenderas! Vårrullarna är grymma och dippen man får till var såå god!! Köpte till en fräsch smoothie som piggade till ordentligt med både citron o ingefära i. Härlig personal oxå såklart :)