Anmeldelse af Rawstation – af Emelie Zoey V. Del Rapporter Emelie Zoey V. Begynder Rawstation 15 juli 2015 Oversæt til dansk » En riktigt trevlig raw-truck och kan verkligen rekommenderas! Vårrullarna är grymma och dippen man får till var såå god!! Köpte till en fräsch smoothie som piggade till ordentligt med både citron o ingefära i. Härlig personal oxå såklart :)