Fantastiskt roligt event på alla sätt! Magiskt att få egen tid med vår egen Mästerkockstjärna och maten hon lärde oss laga var magiskt god! Ida och These var som vanligt bästa eventmakarna och lämnade inget övrigt att önska. Suverän lokal för ett sällskap som oss, vi var ca 14 och det blev inte trångt. Snyggt inredd och det mesta fanns på plats trots att det är helt nyöppnat.
Fantastiskt roligt event på alla sätt! Magiskt att få egen tid med vår egen Mästerkockstjärna och maten hon lärde oss laga var magiskt god! Ida och These var som vanligt bästa eventmakarna och lämnade inget övrigt att önska. Suverän...
Otroligt trevligt event! Kul att få laga mat med ett proffs, och roligt med avancerade recept! Goda viner som valts ut till både huvudrätt och efterrätt.
13/2 2025! Ännu en gång ett trevligt event och plats som dessa talangfulla arrangörerna har lyckat fixa för oss ambassadörer. Extra roligt att få sätta Karin J i centrumen med just hennes kokkonst (mycket välförtjänt å all rätt) och wow den damen har spännande smaklökar👌🏼❤️ MERA sådant hyllningar till folket!
Koncepten som ”Kock in”-grundarna har jobbat fram är ett perfekt verksamheten för AW, kick off, möhippa/svensexa etc etc… att stråla samman matglada skönt gäng med något gott i glaset🥂🍷 och få möjlighet att laga mat tillsammans. Det är ju något som vi fr. igår också tycker är nice. Detta kommer förgylla många många framtida umgänge i glada vänners lag, sånt här behövs i vardagen. Solklart 4 av 5!
13/2 2025! Ännu en gång ett trevligt event och plats som dessa talangfulla arrangörerna har lyckat fixa för oss ambassadörer. Extra roligt att få sätta Karin J i centrumen med just hennes kokkonst (mycket välförtjänt å all rätt) och...
Ett toppen-event! SÅ kul att laga mat och snacka tillsammans, är familjärt. Så himla kul att få smaka och laga maten vi såg på Karins audition. Pastan var otroligt god - smakerna gifte sig - GRYMT Karin!!!! less is not more, more is more
Kakan till dessert var också otrolig!
Tack för grymt event <3
Ett toppen-event! SÅ kul att laga mat och snacka tillsammans, är familjärt. Så himla kul att få smaka och laga maten vi såg på Karins audition. Pastan var otroligt god - smakerna gifte sig - GRYMT Karin!!!! less is not more, more is more