Bibon
4,0
3 bedømmelser

Anmeldelse af Bibon – af Caroline A.

Bibon

Snabb, uppmärksam och mycket trevlig service! Vi delade på två förrätter och två pastarätter i den mindre storleken (gillar att de hade två storlekar!!). Tartar, toast, den kända spaghettin med kaviar och hummerpasta. Allt mycket gott - och faktiskt var toast det som i mitt tyckte var godast. Riktigt nice pre dinner cocktails också.