Har varit på Caina ett par gånger och tycker det är bra men lite väl tilltagna priser. Kvalitén på maten varierar mellan bra och fantastiskt. Senast åt jag ett pocherat ägg med tryffel som var absolut världsklass, och även en pasta på oxragu var god. Alltid bra serivce också. Miljön är trevlig och fin, även om man känner att den är anpassad för att passa alla sällskap, vilket kan göra att den blir aningen tråkig för mig som gillar lite mer modernt och liv.
Har varit på Caina ett par gånger och tycker det är bra men lite väl tilltagna priser. Kvalitén på maten varierar mellan bra och fantastiskt. Senast åt jag ett pocherat ägg med tryffel som var absolut världsklass, och även en pasta på oxr...
Har varit här två gånger och varit relativt nöjd båda gångerna. Köket är italienskt och maten är helt ok, inget extraordinärt. Miljön är finkrokskänsla och man förväntar sig bättre och roligare mat, vilket Caina inte levererar. För vad man får är priserna för höga.
Har varit här två gånger och varit relativt nöjd båda gångerna. Köket är italienskt och maten är helt ok, inget extraordinärt. Miljön är finkrokskänsla och man förväntar sig bättre och roligare mat, vilket Caina inte...