Goda pizzor, fullt godkända pastor, men framförallt väldigt vällagade luncher. Due Fratelli är min lilla kvarterskrog som jag nästan så ofta jag kan passar på att ta take away från.
Due Fratelli är en liten favorit hos mig. Pizzorna är goda, riktigt goda faktiskt. Kanske de godaste i hela stan till och med. Resten av maten är också god, men saknar så klart lite av finessen man får på finare ställen. Helt okej personal. Lite trist lokal. Men pizzorna väger upp, och dessutom ett extra plus för stans absolut kallaste Coca-Cola! :) En stark 3:a får Due Fratelli av mig.
Due Fratelli är en liten favorit hos mig. Pizzorna är goda, riktigt goda faktiskt. Kanske de godaste i hela stan till och med. Resten av maten är också god, men saknar så klart lite av finessen man får på finare ställen. Helt okej personal. Lite trist loka...
Helt orolig atmosfär med underbar service. Marie tror jag den unga servitrisen hette? Gav lyxservice och ett intryck precis som på en finkrog men priset otroligt lågt för upplevelsen man får. Mysigt under sommaren med deras uteservering men vårat sällskap har varit där även på vintern i den härliga mysiga italienska lokalen, väldigt intim plats där man enkelt kan ha en första dejt med många spännande rätter såsom deras nutellapizza. Gå och prova!! Stark 10/5
Helt orolig atmosfär med underbar service. Marie tror jag den unga servitrisen hette? Gav lyxservice och ett intryck precis som på en finkrog men priset otroligt lågt för upplevelsen man får. Mysigt under sommaren med deras uteservering men vårat sällskap...