Haga Forum
3,8
4 bedømmelser

Anmeldelse af Haga Forum – af Christina N.

Haga Forum

Rätt trist lokal, egentligen mest anpassad till business sammanhang, men ligger ändå fint vid vattnet. Klassisk husman-inspirerad meny som var inget större fel på. Men det finns betydligt mer intressanta ställen runtom i stan.