La Taberna
4,5
2 bedømmelser

Anmeldelse af La Taberna – af Antonia M.

La Taberna

Supermysig restaurang! Var där på dejtkväll med killen och åt en av deras plankor för två, verkligen romantiskt stämning. Rekommenderas varmt!