Öppet för lunch. Inredningen är sympatisk; grabbigt och folkligt men samtidigt avslappnat med dov belysning. Egen mikrobryggeri med kapacitet för 200 liter öl i veckan. Skön personal. Bra kvalle på lunchen, vällagat och gott. Ett bra kvarterskrog.
Öppet för lunch. Inredningen är sympatisk; grabbigt och folkligt men samtidigt avslappnat med dov belysning. Egen mikrobryggeri med kapacitet för 200 liter öl i veckan. Skön personal. Bra kvalle på lunchen, vällagat och gott. Ett bra...
Så små portioner att det kändes som att bli rånad. Priser som en stjärnkrog. Vår anka var seg som en badanka, och flera dryckesalternativ var slut. Hit går vi inte igen.
Matkvalitet 4, prisvärdhet 3, service 3. Maten var mycket god men löjligt små portioner. Måste vara världens minsta gäddqueneller som serveras här. Hade portionerna varit större hade priserna känts ok. Beskrivs som mellanrätt på svenska menyn där man föreslår att man ska beställa 2. PÅ engelska menyn kalls de för main course vilket är ännu mer missvisande. Skala upp storleken till det dubbla och öka priset med 10% så hamnar ni rätt. Servicenivån ok i början men sjönk mot middagens slut. Fick in te och kaffekoppar men fick sedan vänta 15 minuter på innehållet.
Matkvalitet 4, prisvärdhet 3, service 3. Maten var mycket god men löjligt små portioner. Måste vara världens minsta gäddqueneller som serveras här. Hade portionerna varit större hade priserna känts ok. Beskrivs som mellanrätt på svenska menyn...