Tribowl
3,0
3 bedømmelser

Anmeldelse af Tribowl Sthlm Kungsgatan – af Catrin M.

jag kände att de var lite virriga och tog ganska lång tid innan vi fick maten. Maten var okej, sen är det alltid kul med nyttiga ställen