Le Lounge Spa ligger på Importgatan 12 A, 422 46, Hisingen.
Le Lounge Spa
Le Lounge Spa er et spa og aktivitet på Importgatan 12 A, Hisingen i Gøteborg.
Le Lounge Spa är ett privat och personligt spa beläget på Hisingen. Här har du alltid hela anläggningen för dig själv när du bokar en spa-vistelse, och upplevelsen skräddarsys efter dina önskemål. Bland utbudet finns jacuzzi med flytande bar, fiskspa och infraljusbastu. Boka för två personer eller för en större grupp.
På Le Lounge Spa är det du som bestämmer. Eftersom man bokar hela anläggningen när man bokar ett spa-besök, är man alltid helt ensamma. Du och ditt sällskap bestämmer allt från vilken spellista ni vill ha till ljudvolym, vad ni önskar för belysning och vilket tema ni föredrar.
Inredningen är skandinavisk och stilren, och belysningen är flexibel så att den kan anpassas och går att ändra när som helst. Välj mellan allt från en mörkt varm ton till festliga regnbågsfärger. Bland annat finns jacuzzi med en flytande bar, Ergoline solarium, fiskspa och infraljusbastu. Badrock och tofflor ingår alltid.
Le Lounge Spa har flera olika paket att välja mellan. Här hittar du alternativ som passar för två personer och för större grupper. För kärleksparen erbjuds till exempel ett romantiskt paket med ballonger och champagne. Och för grupper på minst fyra personer, som vill fira tillsammans med en skräddarsydd spa-upplevelse, finns det ett festpaket.
Vill du dela spa-upplevelsen med dina följare? Då finns det flera instagramvänliga stationer där du kan ta fina bilder, som till exempel den vattentåliga 3D-brasan. Vill du hellre ta en paus från telefonen kan du lämna in den på mobilhotellet i receptionen.
Egenskaber
Brugerbilleder fra Le Lounge Spa
Brugerbilleder
Anmeldelser fra nettet
| Af | Bedømmelse | Antal |
|
Thatsup
|
4,7
|
15 |
Anmeldelser af Le Lounge Spa
Denne anmeldelse er blevet filtreret fra den samlede bedømmelse, da den på en eller anden måde overtræder Thatsups retningslinjer for anmeldelser.
Superfint spa! Precis det Göteborg behövde, som toppen över i:et. Enda nackdelen var att det kostade en halv månadslön att besöka de i 2 timmar och vi har aldrig någonsin upplevt så fruktansvärt dålig service. Inte värt att besöka tyvä...
