Le Lounge Spa
4,7
15 bedømmelser

Anmeldelse af Le Lounge Spa – af Zei M.

Le Lounge Spa

Superfint spa! Precis det Göteborg behövde, som toppen över i:et. Enda nackdelen var att det kostade en halv månadslön att besöka de i 2 timmar och vi har aldrig någonsin upplevt så fruktansvärt dålig service. Inte värt att besöka tyvärr!