Garage del Gusto
3,8
10 bedømmelser

Anmeldelse af Garage del Gusto – af Emma R.

Garage del Gusto

Superhärlig kvarterskrog mitt i Vasastan. Genuin italienare med supertrevlig personal och god men enkel meny gjord på bra råvaror. Missa inte deras apertivo på tisdagar! 🤩

Oplistet i: Italiano