Garage del Gusto
3,8
10 bedømmelser

Anmeldelse af Garage del Gusto – af Kristoffer R.

Garage del Gusto

Riktigt fint! Litet och mysigt, familjärt och härlig stämning. Middagen är bra och kul med aw med aperitivo