Green Smile
4,5
8 bedømmelser

Anmeldelser af Green Smile

Hade förväntningar på detta ställe, hoppades på att de var i samma klass som reload. Men tyvärr blev jag mycket besviken. Min acaibowl smakade inte rätt och hade lite innehåll. Min vän beställde en kycklingsallad med salladen var ofräsch så...

·

Har tidigare varit kända för stökig meny och ofräsch mat. Men har nu gjort en rejäl ansiktslyftning med ny fräsch meny med diverse bowls med färsk lax, tonfisk, grönsaker, ris. Rekommenderas ett nytt försök, ni som varit här tidigare och kanske...

Bästa service och fräsch mat!

Stockholms bästa acai bowl och super grym service! Jag rekommenderar stark.

Best falafel in the city!

We loved the food and that everything almost fresh ... I loved my chicken salad

Again amazing food and service and good fresh meals 🥗🍖🍗🍠🍄🍆🍅🍋🥑🥬🌯🥣🍲🧀🍤🍣☕🍵🍹

Good lunch good service