Hade förväntningar på detta ställe, hoppades på att de var i samma klass som reload. Men tyvärr blev jag mycket besviken. Min acaibowl smakade inte rätt och hade lite innehåll. Min vän beställde en kycklingsallad med salladen var ofräsch så hon åt inte mycket, och dom hade inte många såser att välja på. Men det värsta var nog att det var så fruktansvärt mycket flugor inne i stället som hamnade i maten... disk som stod framme. Nä blev tyvärr mycket besviken då jag sätt bilder på deras mat som då såg väldigt god ut.
Hade förväntningar på detta ställe, hoppades på att de var i samma klass som reload. Men tyvärr blev jag mycket besviken. Min acaibowl smakade inte rätt och hade lite innehåll. Min vän beställde en kycklingsallad med salladen var ofräsch så...
Har tidigare varit kända för stökig meny och ofräsch mat. Men har nu gjort en rejäl ansiktslyftning med ny fräsch meny med diverse bowls med färsk lax, tonfisk, grönsaker, ris. Rekommenderas ett nytt försök, ni som varit här tidigare och kanske blivit besvikna. Mörkt och halvmurrigt inne med enstaka sittplatser. Stor uteservering.
Har tidigare varit kända för stökig meny och ofräsch mat. Men har nu gjort en rejäl ansiktslyftning med ny fräsch meny med diverse bowls med färsk lax, tonfisk, grönsaker, ris. Rekommenderas ett nytt försök, ni som varit här tidigare och kanske...