Bon Le Grill
2,8
4 bedømmelser

Anmeldelse af Bon Le Grill – af Erica P.

Bon Le Grill

Grymt läge längst kusten, och som allra trevligast på en sommardag eller kväll. Nästan samma meny som på Söder, och smakar lika gott här.