Bon Le Grill
2,8
4 bedømmelser

Anmeldelse af Bon Le Grill – af James D.

Bon Le Grill

Perfekt läge är det enda positiva att säga om Bon le grill. Förrätterna serverades samtidigt med huvudrätterna. Trevlig men förvirrad personal. Maten undermålig